صوتی و تصویری

مانیتور OLED کوانتوم دات Alienware نوید بازی با دقت رنگ بالا را می دهد

دل از اولین مانیتور OLED کوانتوم دات جهان با نام Alienware 34 Curved QD-OLED Gaming Di رونمایی کرد. پنل فوق عریض نسبت کنتراست فوق العاده بالای OLED را با روشنایی بهبود یافته، محدوده رنگ و یکنواختی لایه پیکسل کوانتومی تطبیق می دهد. در تئوری، شما مجبور نیستید کیفیت تصویر یا عملکرد بازی را به خطر بیندازید – 99.3 درصد از طیف رنگی DCI-P3، نسبت کنتراست 1,000,000:1 و زوایای دید گسترده را دریافت خواهید کرد، اما همچنان تا 175 هرتز نرخ تازه سازی و 0.1 میلی ثانیه زمان پاسخ پیکسل خاکستری به خاکستری خواهید داشت.

نرم افزار مختص این مانیتور دارای ویژگی های مفیدی است؛ حالت Creator تغییر تنظیمات گاما و حتی چرخش بین فضاهای رنگی DCI-P3 و sRGB را آسان‌تر می‌کند. در حالی که تنها سازندگان زیادی وجود دارند که نمایشگرهای منحنی را در نظر می گیرند (پنل ها می توانند بازتاب و اعوجاج را ایجاد کنند)، اگر به عنوان یک ویرایشگر عکس از مهتاب استفاده کنید، این می تواند مفید باشد.

این کاملاً یک نمایش رویایی نیست. روشنایی HDR محدود به صفحه نمایش HDR 400 است و رزولوشن 3,440 در 1,440 پیکسل هیجان زده نمی کند. ممکن است همچنان تعداد پورت‌های فراوانی را دوست داشته باشید (چهار پورت USB 3.2 Gen 1 downstream، یک USB 3.2 Gen 1 upstream، دو HDMI 2.0 و یک DisplayPort 1.4) و Alienware قول داده است که با قابلیت اطمینان «بهبود» با خطر سوختگی OLED مبارزه کند. یک ضمانت سه ساله که مصنوعات سوخته را پوشش می دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا