دوربین های دیجیتال

الیمپوس از دوربین جدید OM-D E-M5 Mark III رونمایی کرد

درحالیکه اکثر شرکت در حال رقابت برای فروش دوربین کامپکت و فول فریم APS-C هستند، الیمپوس هنوز هم به طور گسترده در فکر تولید دوربین های Micro Four Thirds است. شرکت الیمپوس به تازگی از نسل جدید دوربین خود با نام OM-D E-M5 Mark III رونمایی کرده است.

این دوربین بدون آینه دارای سنسور میکرو چهار سوم 20 مگاپیکسلی با تکنولوژی تشخیص قاز است. دوربین جدید الیمپوس به لطف شاتر مکانیکی خود می تواند با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه از سوژه ها عکس بگیرد و اگر هم از شاتر الکترونیک آن استفاده نمایید این نرخ به ۳۰ فریم بر ثانیه می رسد.بیشینه رزولوشن خروجی حسگر این دوربین برابر با ۵۰ مگاپیکسل عنوان شده و برخلاف مدل E-M1X که امکان استفاده از مد مولتی شات در وضعیت حمل با دست را دارد، در این دوربین برای استفاده از وضعیت یاد شده به یک سه پایه نیاز خواهید داشت.

از دیگر امکانات E-M5 Mark III می توان به منظره یاب الکترونیک اولد آن اشاره کرد که رزلوشن بالایی دارد. یک نمایشگر تاچ LCD با زاویه دید وسیع هم امکان مشاهده و بررسی عکس های گرفته شده را برای شما فراهم خواهد کرد. این شرکت برای اولین بار در سری E-M5، از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده کرده و قابلیت تشخیص فاز 120 نقطه ای را دارد. همچنین به لطف پردازنده جدید TurePic VIII، این دوربین همچنین می تواند عملکرد تشخیص چهره و چشم را به خوبی انجام دهد.

به گفته الیمپوس، این دوربین نسبت به مدل قبل کوچکتر شده، اما کماکان از سیستم تثبیت کننده 5 محوره بهره می برد. در بخش فیلم برداری، دوربین جدید E-M5 Mark III توانایی ضبط فیلم DCI Cinema 4K و UHD با نرخ 30 فریم بر ثانیه یا 1080p با نرخ 120 فریم بر ثانیه را دارد. ارتباط بیسیم این دوربین نیز بهبود پیدا کرده تا با سرعت بیشتری عکس ها و ویدیوهای گرفته شده با آن را به کامپیوتر خود انتقال دهید ضمن اینکه عمر باتری دستگاه نیز افزایش پیدا کرده تا با خیال آسوده تر آن را در سفرها همراه ببرید. این دوربین به تنهایی ۱۱۹۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده و در صورت تمایل می توان نسخه باندل آن (متشکل از بادی و لنز مقاوم M.Zuiko Digital ED 14-150mm F4.0-5.6 II) را به قیمت ۱۷۹۹.۹۹ دلار خریداری کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا