موبایل و تبلت

انتشار آپدیت جدید گلکسی نوت 10 پلاس 5G با هدف بهبود سنسور اثرانگشت

شرکت سامسونگ بروزرسانی جدیدی را برای حل مشکل حسگر اثرانگشت گوشی های سری گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 منتشر کرده است. آپدیت جدید سامسونگ، فعلا برای نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شده و انتظار می‌رود که در روز‌های آتی نیز در اختیار سایر مدل‌های پرچمدار این شرکت قرار گیرد.

اخیراً کشف شده است که تمام تلفن های هوشمند سامسونگ با سنسور اثر انگشت اولتراسونیک خود مشکل دارند و این به معنی تمامی گوشی های گلکسی اس 10، اس 10 پلاس، اس 10 5G، نوت 10، نوت 10 پلاس و نوت 10 پلاس 5G است. سامسونگ قول داده که این مشکل را برطرف کند و به نظر می رسد نخستین تلفن همراه برای دریافت این به روزرسانی امنیتی گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 5G است.

این آپدیت به عنوان دومین آپدیت در طی ماه جاری برای گلکسی نوت 10 پلاس 5G منتشر شده است. بروزرسانی فوق با شماره نسخه N976BXXU1ASJ2 و با حجم 18 مگابایت در اختیار کاربران انگلستانی این تلفن قرار گرفته است. در قسمت توضیحات آپدیت نیز فقط به بهبود عملکرد و سرعت سنسور اثرانگشت اشاره شده است و هیچ جمله‌ یاعبارتی درباره رفع این نقص امنیتی وجود ندارد.

نقص امنیتی سنسور اثرانگشت پرچمداران سامسونگ به محافظ صفحه‌نمایش مربوط می‌شد. در صورتی که کاربران از محافظ‌های ژل سیلیکونی برروی تلفن خود استفاده کنند، سنسور دچار اشتباه شده و قفل تلفن را با هر اثرانگشت دیگری باز می‌کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا