موبایل و تبلت

آپدیت بتای اندروید 10 برای گوشی وان پلاس 6 و 6T منتشر شد

چندی پیش، شرکت وان پلاس تایید کرد که بروزرسانی اندروید 10 برای سری گوشی های وان پلاس 5 و وان پلاس 6 در دسترس قرار دهد. حالا، زمان آن فرا رسیده و آپدیت Open Beta 1 که اندروید 10 بوده را برای وان پلاس 6 و 6T منتشر شده است.

آپدیت Open Beta 1 برپایه اندروید 10 شامل بهبودهایی در طراحی رابط کاربری و مجوزهای موقعیت مکانی برای وان پلاس 6 و 6T است. افزون بر این ، به روزرسانی مذکور امکان حرکات تمام صفحه فراهم می کند که به نوارهای داخلی از لبه سمت چپ یا راست صفحه اجازه می دهد به عقب برگردند. بروزرسانی آزمایشی همچنین شامل ویژگی جدیدی به نام Game Space است که دسترسی سریع به همه بازی ها و گزینه هایی مانند Fnatic Mode و Optimization Graphic را در یک مکان ارائه می دهد. در ادامه لیست کامل تغییرات اعمال شده در آپدیت Android 10-based Open Beta 1 به شرح زیر است.

سیستم

  • ارتقا به سیستم عامل اندروید و رابط کاربری جدید
  • سطح دسترسی پیشرفته موقعیت مکانی برای حفظ حریم خصوصی
  • قابلیت شخصی سازی در تنظیمات که به کاربر امکان انتخاب آیکون اشکال برای نمایش در Quick Settings را فراهم می کند

ژست های تمام صفحه

  • می توانید برای بازگشت به عقب ، نوارهای داخلی را از لبه سمت چپ یا راست صفحه اضافه کنیذ
  • نوار پیمایش پایین را اضافه کنید تا امکان تغییر سمت چپ یا راست برای برنامه های اخیر فراهم شود

قابلیت Game Space

  • ویژگی جدید Space Game اکنون برای دسترسی آسان تر و تجربه بهتر بازی به همه بازی های مورد علاقه شما در یک مکان می پیوندد

Smart display

  • اطلاعات هوشمند مبتنی بر زمان، مکان و رویدادهای خاص برای نمایش محیط (تنظیمات – صفحه نمایش – نمایش محیط – صفحه نمایش هوشمند)

پیام ها

  • اکنون امکان مسدود کردن هرزنامه توسط کلمات کلیدی برای پیام (پیام ها – هرزنامه – تنظیمات – تنظیمات انسداد) فراهم شده است.

کسانی که در بخش beta program ثبت نام کرده اند، هم اکنون قادر به دریافت نسخه Open Beta 1 به صورت فایل OTA هستند. توجه داشته باشید که این نسخه تنها برای نسخه آنلاک گوشی وان پلاس 6 و 6T می باشد. همچنین قبل از شروع نصب، اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما حداقل 3 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 30 درصد شارژ باتری داشته باشد. از آنجا که ما در اینجا در مورد ساخت بتا صحبت می کنیم ، لازم به ذکر است که نرم افزار بتا به اندازه ساخت رسمی پایدار نیست و ممکن است حاوی اشکالات باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا