چندی پیش بود که در سایت ویدیوی تست مقاومت گوشی وان پلاس 7T را به اشتراک گذاشتیم و حالا او دوباره به سراغ این گوشی رفته و این بار سعی دارد تا با کالبدشکافی وان پلاس 7T به ساختار این گوشی و چگونگی قرار گرفتن اجزای آن پی ببرد.

در این ویدئو مشاهده می‌کنید که باوجود شکستگی قاب پشتی، عملکرد وان‌پلاس 7تی همچنان بدون مشکل است. البته این شکستگی‌ها باعث شده تا جدا کردن قاب به روال سابق تنها با حرارت دادن چسب‌ها، آسان نباشد. پس از بازشدن دستگاهی با نمایی تماماً مشکی روبه‌رو هستیم که این موضوع به جذابیت‌های درونی گوشی اضافه کرده است. بازکردن فاز اول پیچ‌ها، لایه پلاستیکی بیرونی که NFC و فلش LED دوگانه برروی آن سوار شده را جدا می‌کند. در این مرحله مشاهده می‌کنید که برخلاف قاب دایره‌ای شکل بیرونی دوربین‌ها، آنها همچنان با ساختار مستطیلی درون گوشی جای گرفته‌اند.

در بورد اصلی دستگاه هم قطعات دیگری مانند دوربین سلفی و دوربین اصلی دستگاه سوار شده‌اند که در این میان تنها دوربین 48 مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر می‌باشد. مقدار کمی هم خمیر سلیکیون در قسمت پشت مادر برای کاهش دمای دستگاه به چشم می‌خورد. اما نکته جالب درخصوص گوشی وان‌پلاس 7تی بلندگوهای دوگانه‌ای است که در قسمت بالای گوشی جای گرفته‌اند. در ادامه شما را به تماشاب ویدیو کالبدشکافی این گوشی دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *