موبایل و تبلت

سامسونگ بروزرسانی جدیدی برای گلکسی نوت 10 و اس 10 منتشر کرد

سامسونگ امروز آپدیت جدیدی را برای رفع باگ موجود در حسگر اثرانگشت گلکسی اس 10 و نوت10 منتشر کرد. طبق شواهد زمانی که از برخی گلس‌های محافظ صفحه نمایش روی این دو پرچمدارد استفاده می‌شود، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر به تمامی انگشتان اجازه آنلاک کردن گوشی را می‌دهد.

این آپدیت در حال حاضر تنها برای کاربران گوشی های گلکسی اس10 و نوت10 در کشور کره جنوبی عرضه شده اما به زودی برای کاربران دیگر کشورها نیز منتشر خواهد شد. سامسونگ می گوید برخی از محافظ صفحه های متفرقه، عامل باگ در حسگر اثر انگشت گوشی های گفته شده هستند. در صفحه پشتیبانی این شرکت هم نوشته شده که محافظ صفحه های غیر رسمی، خش دار یا کثیف می توانند عملکرد سنسور اثر انگشت را مختل کنند.

اما تفاوت زیادی بین «نقص در عملکرد سنسور» و «اجازه دادن به همه برای آنلاک کردن گوشی» وجود دارد و همین تفاوت سبب شد سامسونگ سریعا این آپدیت را منتشر کند. دامنه این مشکلات اخیر تا جایی پیش رفت که برخی از بانک‌های آمریکایی نیز اعلام کردند که فعالیت نرم‌افزار موبایل بانک خود بر روی گوشی‌های سری گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 را معلق می‌کنند تا امنیت حساب‌های کاربرانشان تحت شعاع ایراد موجود در این گوشی‌ها نشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا