نسخه امسال CES یک رویداد کاملاً دیجیتالی بود. بازدید سالانه علاقه مندان به فناوری در لاس وگاس، نوادا رخ نداد زیرا مردم مجبور شدند این رویداد چند روزه را به دلیل کووید-19 از خانه های خود دنبال کنند. شما فکر می کنید GSMA همان مسیر MWC بارسلونا را برای همین سال طی خواهد کرد اما اینطور نخواهد بود.

MWC بارسلونا قرار است در ژوئن سال جاری میلادی برگزار شود (دیگر سه ماهه اول سال نیست) و سازمان دهندگان به جای یک رویداد کاملاً دیجیتالی، خود را برای یک رویداد حضوری آماده می کنند. برای مدیریت این رویداد و به حداقل رساندن خطر بیماری شرکت کنندگان، برگزارکنندگان تعداد شرکت کنندگان را از 100000 به 50،000 کاهش می دهند. همچنین افرادی که در آن شرکت می کنند 72 ساعت قبل از ورود به تست COVID-19 شرکت می کنند.

اقدامات دیگر شامل الزام شرکت کنندگان به استفاده از ماسک است. فاصله اجتماعی از طریق کنترل تراکم جمعیت، ظرفیت ایستاده و جریان ترافیک؛ ثبت نام و اطلاعات بدون لمس؛ و ضد عفونی منظم غرفه ها، نمونه های محصول و تجهیزات دیداری و شنیداری. صفحه ویژه ای در مورد استانداردهای ایمنی برای این رویداد در نظر گرفته شده است که اگر قصد شرکت در آن را دارید باید آن را بررسی کنید. MWC بارسلونا 2021 قرار است از 28 ژوئن آغاز شود و تا 1 ژوئیه ادامه یابد. در حالی که هنوز ماه ها مانده است، MWC شانگهای هفته آینده از 23 فوریه آغاز می شود و تا 25 فوریه ادامه دارد. این نیز یک رویداد حضوری خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *