گوگل قصد دارد اپلیکیشن اختصاصی ضبط صدای پیکسل 4 که با نام نرم‌افزار Recorder شناخته می‌شود را برای مدل‌های قدیمی‌تر گوشی پیکسل هم عرضه کند.

گوشی گوگل پیکسل 4 مجهز به یک اپلیکیشن ضبط صدای منحصربه‌فرد است که بدون‌نیاز به اتصال اینترنتی می‌تواند صداها را به متون نوشتاری تبدیل نماید. پیش از این، اپلیکیشن مذکور منحصرا در دسترس کاربران گوشی پیکسل 4 قرار داشت؛ اما بر اساس یکی از پست‌های وب‌سایت Reddit که از حساب‌ کاربری رسمی گوگل دریافت شده است، اپلیکیشن Recorder و قابلیت‌های تبدیلی خودکار آن طی به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده برای مدل‌های پیکسلی قدیمی‌تر عرضه خواهد شد.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی از زمان انتشار این آپدیت توسط گوگل مشخص نشده است و این خبر در اکانت‌های دیگر گوگل به صورت رسمی تایید نشده‌اند اما اگر از کاربرانی هستید که دارای پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال هستید کمی صبر کنید چون به زودی احتمال انتشار این آپدیت وجود خواهد داشت.

اپلیکیشن Recorder یک نرم‌افزار ضبط صدا است که در کنار امکانات مرسومی مانند ثبت و ذخیره کردن صدا قابلیت‌های بیشتری را نسبت به اپلیکیشن‌های مشابه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال برخورداری این اپلیکیشن از هوش مصنوعی موجب شده است تا Recorder بتواند صداهای ضبط شده را به‌صورت همزمان به متن تبدیل کند. علاوه بر آن، به کمک اپلیکیشن Recorder می‌توان به آوانگاری کلمات مختلف در صداهای ضبط‌شده پرداخت و با تلفظ صحیح آن‌ها به شکل نوشتاری آشنا شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *