شرکت ادوبی به‌تازگی صدها فونت جدید دارای مجوز استفاده در تبلیغات برای کاربران آیفون و آیپد منتشر کرد. برنامه Creative Cloud ادوبی امروز هزاران قلم جدید را در iOS و iPadOS به ارمغان آورد. براین اساس کاربران می توانند برای دسترسی به 1300 قلم رایگان، برنامه را دانلود کنند و مشترکان Creative Cloud نیز به 17000 قلم دسترسی پیدا می کنند.

این فونت‌های جدید روی iOS 13.1 و iPadOD 13.1 دردسترس خواهند بود و از API های شخصی‌سازی‌شده هم پشتیبانی می‌کنند. پیش از این، نصب یک فونت دلخواه روی دستگاه های iOS یک فرایند چند مرحله ای پر دردسر بود. اما به روزرسانی امروز نشان دهنده پشتیبانی رسمی یکی از بزرگترین کتابخانه های فونت در جهان است. کاربران می توانند فونت ها را بر اساس نام جستجو کرده یا آنها را با سبک هایی مانند سریال ها، اسکریپت ها و مونوها فیلتر کنند.

تمام فونت‌های موجود برای کاربران پولی Creative Cloud برای استفاده‌های شخصی یا تبلیغاتی دردسترس هستند و کاربران بابت مجوز استفاده از آن‌ها نگرانی نخواهند داشت. فونت‌های اختصاصی ادوبی هم در این به‌روزرسانی دراختیار کاربران قرار گرفته‌اند. به‌روزرسانی جدید، بخشی از برنامه‌ ادوبی برای بازطراحی Creative Cloud دسکتاپ است. این بازطراحی Creative Cloud را به فروشگاهی بزرگ برای مدیریت اپلیکیشن‌ها و فروش فونت، براش و غیره مشابه تبدیل می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *