شرکت دل به تازگی از مانیتور جدید خود سری اولتراشارپ برای طراحان با نام UP2720Q رونمایی کرده است. این مانیتور جدید دارای پنل 27 اینچی با رزولوشن 4K یا 3840 در 2160 پیکسل بوده و اولین مانتیوری است که دارای قابلیت به نام colorimeter می باشد که میزان حساسیت به نور و شدت و غلظت رنگ را اندازه گیری می کند.

همچنین این مانتیور جدید از طیف رنگی 100 درصدی Adobe RBG و 90 درصدی DCI-P3 و 80 درصد BT2020 پشتیبانی کرده که این امکان را به طراحان می دهد تا با بالاترین طیف رنگ گاموت و دقت بیشتر در دستگاه های موبایل، رایانه ها و تلویزیون ها کار کنند. از دیگر مشخصات این مانیتور می توان به روشنایی 250 نیت، نسبت ابعاد 16 به 9 اشاره کرد. این مانیتور همچنین به Thunderbolt 3 با سرعت حداکثر 40Gbps مجهز شده است که می تواند ضمن انتقال همزمان سیگنال های ویدئویی و داده، تا 90 وات یک نوت بوک متصل را شارژ کرد.

همچنین دارای ویژگی Picture-by-Picture مفید است که به کاربران امکان مقایسه محتوای تصویری را در کنار یکدیگر در تقابل فضاهای رنگی از منابع مختلف می دهد. در نهایت این مانیتور از یک پورت USB-C و چهار پورت USB Type-A، تاندربولت 2 بهره گرفته و قرار است از سال آینده میلادی با قیمت 2000 دلار عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *