شیائومی دو اسپیکر بلوتوثی را به خط تولید بین‌المللی خود به نام Xiaomi Sound Pocket و Xiaomi Sound Outdoor اضافه کرد. اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor در رنگ های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد و به گونه ای ساخته شده که حمل آن آسان و محکم باشد و با اندازه ای که در اکثر کیف ها قرار می گیرد و طراحی شامل پایه های لاستیکی و یک بند برای حمل است.

این اسپیکر علیرغم اندازه کوچکش، به لطف ساب ووفر داخلی، دو رادیاتور پسیو و توییتر، صدای قوی با خروجی 30 وات ارائه می دهد. این اسپیکر همچنین برای مقاومت در برابر شرایط سخت ساخته شده و دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. به علاوه شامل فناوری بلوتوث 5.4 برای اتصال آسان به دستگاه‌ها، دکمه‌های کنترلی برای عملکرد ساده و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی است که تا 12 ساعت با تنظیم صدا 50 درصد دوام می‌آورد. همچنین می‌تواند با یک اسپیکر دیگر برای صدای استریو وصل شود یا برای یک سیستم صوتی بزرگ‌تر، تا 100 واحد متصل شود.

از طرف دیگر، Xiaomi Sound Pocket، راه حل فشرده تری را بدون افت کیفیت ارائه می دهد. این اسپیکر کوچکتر به رنگ مشکی بوده و برای استفاده شخصی مناسب است و خروجی 5 وات را در بدنه ضد آب و ضد گرد و غبار خود با درجه IP67 ارائه می دهد. همچنین سبک وزن بوده، حمل آن آسان است و تا 10 ساعت زمان پخش را با صدای 40 درصد پشتیبانی می کند. در حالی که این شرکت تاریخ انتشار مشخصی را برای اروپا و آمریکای شمالی به اشتراک نگذاشته، انتظار داریم به زودی اعلام شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *