موبایل و تبلت

رونمایی ZTE از گوشی های Blade A7 پرایم و Blade 10 پرایم

شرکت ZTE به تازگی از جدیدترین گوشی های اقتصادی خود با نام های Blade A7 پرایم و Blade 10 پرایم رونمایی کرد. هر دو گوشی دارای مشخصات خوب با قیمتی مناسب بوده که می تواند برای کاربران گزینه مناسبی باشد.

گوشی Blade A7 Prime

این گوشی از صفحه نمایش 6.09 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 19.9 به 9 استفاده کرده و در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. در پشت گوشی نیز دوربین اصلی تکی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و سنسور اثرانگشت قرار گرفته است.

این گوشی همچنین به پردازنده مدیاتک هلیو A22 در کنار 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی مجهز شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری 3200 میلی آمپر ساعتی تامین شده که با درگاه USB-C شارژ می شود. این گوشی که سیستم عامل اندروید 9 پای داشته، قرار است با قیمت 99 دلار راهی بازار شود.

گوشی Blade A10 Prime

گوشی بعدی بلید ای 10 پرایم است که دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. در پشت گوشی میزبان دوربین دوگانه اصلی با چینش سنسور های 16 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f2.0 و حسگر دوم 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق هستیم.

همچنین این گوشی به پردازنده مدیاتک هلیو پی 60 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از باتری 3200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از درگاه USB PD 2.0 بهره می برد. از دیگر مشخصات ای گوشی می توان به سیستم عامل اندروید پای و جک 3.5 میلی متری اشاره کرد. این گوشی قرار است با قیمت 179 دلار به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا