سامسونگ در ماه‌ها گذشته تصمیم گرفت تا با عرضه بروزرسانی، برخی از قابلیت‌های کاربردی گلکسی نوت 10 را برای پرچمداران سری گلکسی اس 10 عرضه کند و این موضوع واکنش مثبت کاربران را به همراه داشت و موجب رشد فروش پرچمداران سری اس 10 شد. حال سامسونگ تصمیم گرفته تا این حرکت را مجدداً تکرار کند و قابلیت‌های بیشتری از سری نوت 10 برای پرچمداران گلکسی اس 10 عرضه کند.

براساس اعلام سامسونگ، با به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 10e، گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ نسخه‌ 5G به ویژگی‌هایی مشابه گوشی‌ هوشمند گلکسی نوت ۱۰ مجهز می‌شوند. در بروزرسانی ماه سپتامبر، قابلیت‌های چندرسانه ای هوشمند و عملکردهای جدید Wi-Fi برای سری گلکسی اس 10 عرضه شد و این موضوع موجب استقبال بیشتر کاربران از پرچمداران گلکسی اس 10 شد. همچنین، به‌روزرسانی جدید این امکان را دراختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند آهنگ‌ها و فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مدنظر خود را به‌راحتی جست‌وجو کنند.

در قسمت Quick Panel نیز قابلیت جدیدی به‌نام Media & Devices اضافه شده است که کنترل مولتی‌مدیا را برای کاربران راحت‌تر می‌کند؛ درنتیجه، کاربران می‌توانند کاربری بهتری در حوزه‌ی چندرسانه‌ای با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۰ تجربه کنند. همچنین، در این بروز رسانی قابلیت جست و جو در پرچمداران گلکسی اس 10 هوشمند سازی شده است؛ به طور مثال برنامه‌های چندرسانه‌ای محتوا‌های مناسب با سلیقه کاربر را به او پیشنهاد می‌دهند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید موجود در این بروزرسانی، قابلیت هات اسپات خودکار است که گوشی هوشمند شما را به یک روتر بی‌سیم تبدیل می‌کند. با استفاده از این قابلیت، ارتباط هات اسپات برای سایر گوشی‌های سامسونگ و گوشی‌هایی سامسونگی که از حساب کاربری مشترک استفاده می‌کنند، به طور خودکار فعال می‌شود.

علاوه‌بر‌این با دریافت آخرین به‌روزرسانی، کاربران گلکسی اس ۱۰ برای استفاده از قابلیت AR Doodle به قلم اس پن نیاز ندارند و می‌توانند به‌راحتی و بدون قلم از این قابلیت استفاده کنند. درنهایت، به‌لطف به‌روزرسانی Samsung DeX، کلیپ‌های تصویربرداری‌شده با گلکسی اس ۱۰ را می‌توان ساده‌تر از قبل به ویدئوهای پویا تبدیل کرد. برای این کار فقط کافی است دستگاه را به کامپیوتر شخصی یا سیستم مک متصل کنید.

 طبق اعلام رسمی سامسونگ، تاریخ انتشار این بروزرسانی ممکن است بر اساس کشور و شرکت مخابراتی متفاوت باشد؛ همچنین ممکن است برخی از ویژگی‌های ذکر شده فقط در برخی کشورها فعال شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *