موبایل و تبلت

مشخصات فنی هواوی میت 30 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

به تازگی نخستین اطلاعات از مشخصات فنی گوشی هواوی میت 30 پرو به بیرون درز پیدا کرده که احتمالاً از تراشه جدید کایرین 985 و نمایشگر 6.7 اینچی بهره مند خواهد بود.

براساس اطلاعات فاش شده، هواوی میت 30 پرو از صفحه نمایش اولد 6.71 اینچی ساخت شرکت BOE استفاده می کند و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به تراشه کایرین 985 به همراه مودم Balong 5000 5G اشاره کرد. این گوشی هوشمند هواوی مانند گوشی P30 پرو از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد. مشخصات سنسورهای مورد استفاده در دوربین اصلی این دستگاه مشخص نشده؛ با این حال انتظار می رود هواوی برای آن سنسور ToF در نظر بگیرد.

بر اساس رندری که به تازگی منتشر شده، دوربین اصلی این محصول داخل یک المان مربعی شکل قرار می گیرد که فلاش LED در میان 4 سنسور دوربین به چشم می خورد. انرژی 4200 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز میت 30 پرو را تأمین می کند. در صورت صحت این موضوع، کمی ناامید خواهیم شد چرا که برای یک گوشی با این ابعاد انتظار ظرفیتی بیش از این می رود. حضور شارژر 55 واتی سوپر شارژ هواوی اما می تواند خیال کاربران را تا حدودی راحت تر کند. علاوه بر این باید به پشتیانی از شارژ معکوس 10 واتی اشاره کرد. در رابطه با قیمت این محصول اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا