در سپتامبر سال آینده میلادی شاهد رونمایی از گوشی های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس خواهیم بود. بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که از سوی Blayne Curtis در اختیار رسانه ها قرار گرفته، این گوشی های هوشمند به 6 گیگابایت رم مجهز می شوند. در گذشته شاهد انتشار اطلاعات دقیقی از سوی این منبع بودیم.

برای مقایسه باید بگوییم که هر سه مدل آیفون ۱۱ که امسال معرفی شده‌اند دارای چهار گیگابایت حافظه رم هستند. البته آن طور که در این خبر جدید مشخص شده، آیفون ۱۲ معمولی که جایگزین آیفون ۱۱ خواهد شد، همچنان دارای رم چهار گیگابایتی خواهد بود.انتظار می رود آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شوند و همچنین قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G باشند. تمام گوشی های سری آیفون 12 از اینترنت 5G پشتیبانی می کنند.

اپل سال آینده علاوه بر این محصولات، از گوشی آیفون SE 2 نیز رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش ها، تولید این اسمارت فون از فوریه سال آینده میلادی آغاز می شود. این گوشی قرار است در بدنه آیفون ۸ ساخته و عرضه شود که این یعنی دارای همان نمایشگر ۴.۷ اینچی خواهد بود. در زیر نمایشگر این گوشی نیز دکمه هوم همراه با Touch ID حاضر خواهد بود. پردازنده این گوشی نیز قرار است A13 باشد و در کنار آن هم سه گیگابایت حافظه رم حاضر خواهد بود. زمان معرفی رسمی این گوشی نیز پیش‌بینی شده در ماه مارس سال آینده میلادی باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *