گجت و پوشیدنی

شیائومی از ساعت هوشمند Mi Rabbit Children Watch 2S رونمایی کرد

اوایل ماه بود که شیائومی اولین ساعت هوشمند Mi Watch برای رقابت با سایر ساعت هوشمند بازار رونمایی کرد. حال امروز از ساعت دیگری با نام Mi Rabbit Children Watch 2S رونمایی کرده است.

همانطور که از نامش پیداست، این یک ساعت هوشمند طراحی شده مخصوص کودکان بوده که تمام ویژگی های اصلی یک ساعت را در بدنه ای پلاستیکی گرد با وزن 44 گرم جای داده است. این ساعت جدید دارای نمایشگر دایره ای 1.3 اینچی با رزولوشن 240 در 240 پیکسل است. برخلاف سایر ساعت های گران، شیائومی به جای بکارگیری از نمایشگر AMOLED از پنل IPS برای ساعت استفاده کرده است.

این ساعت هوشمند همچنین دارای استاندارد ضدآب IPX8 بوده و از دارای شیار سیم کارت نانو است. علاوه بر این، محصول جدید شیائومی اتصالات وای فای و جی‌پی‌اس را در خود داشته و از یک اسپیکر بهره می برد. علاوه براین، باتری قرار گرفته 600 میلی آمپر ساعتی این ساعت، تا 7 روز در حالت آماده به کار شارژ نگه می دارد.

ساعت هوشمند Mi Rabbit Children’s Watch 2S از امروز با قیمت 199 یوان (حدود 28 دلار) از طریق سایت فروشگاه های شیائومی در چین به فروش می رسد. متاسفانه اشاره ای در رابطه با عرضه جهانی این ساعت نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا