موبایل و تبلت

انتشار اطلاعاتی تازه از گوشی گلکسی نوت 10 لایت در بنچمارک گیگ‌بنچ

مدتی است که خبرهایی در خصوص عرضه نسخه اقتصادی پرچمدار جدید خانواده گلکسی نوت با نام گلکسی نوت 10 لایت شنیده می‌شود. در ماه‌های اخیر برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که سامسونگ قصد دارد تا دو مدل از نسخه اقتصادی نوت 10 لایت را عرضه کند؛ حال در این بین بالاخره اولین بنچمارک از نوت 10 لایت در Geekbench مشاهده شده است.

این گوشی با نام مدل SM-N770F ارزیابی شده و یک چیپست Exynos 9810 و رم 6 گیگابایتی را ارائه می‌کند. تراشه 10 نانومتری اگزینوس 9810 برای اولین بار بر روی پرچمدار گلکسی نوت 9 مورد استفاده قرار گرفت و عرضه آن نزدیک به یک سال می‌‌گذرد.

سامسونگ همیشه در نام گذاری شماره مدل پرچمداران سری گلکسی نوت، از حرف N استفاده می‌کند و اکثر مدل‌های گلکسی نوت در سال‌های اخیر با فرمت SM-N9xxx نام گذاری شده‌اند؛ به همین دلیل می‌توان گفت که این شماره مدل بدون شک متعلق به گلکسی نوت 10 لایت است.

جالب اینجاست که حرف آخر مدل به F ختم می‌شود که به طور معمول مختص دستگاه‌های تک سیم جهانی است. به این معنی که Galaxy Note10 Lite فقط نسخه‌ای برای عرضه داخلی نخواهد بود. بلکه سامسونگ مایل به فروش این دستگاه به بازارهای خارج از کشور (کره جنوبی) نیز هست. به احتمال بسیار زیاد قلم هوشمند S Pen نوت 10 لایت، عملکردی مشابه با نسخه استاندارد این پرچمدار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا