نوکیا به تازگی از گوشی جدیدی با نام نوکیا 2.3 رونمایی کرده که بعنوان جدیدترین مدل گوشی اقتصادی سری گوشی مبتنی اندروید وان محسوب می شود. این گوشی از امروز با قیمت 109 یورو در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی که طراحی ساده ای داشته، از بدنه پلیمیر ساخته شده است. نوکیا 2.3 از صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 19 به 9 است. در کنار گوشی یک دکمه اختصاصی برای فراخوانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت قرار دارد. قسمت پشتی این گوشی دارای یک پوشش نانویی با بافت سه بعدی با الگوی نواری بوده در سه رنگ سبز فیروزه ای ، ماسه ای و ذغال سنگی در دسترس خواهد بود.

قدرت پردازشی گوشی نوکیا 2.3 توسط تراشه مدیاتک هلیو A22 تامین شده و در کنار آن 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می می کند. همچنین دارای ویژگی های دو سیم کارت، بلوتوث 5، رادیو FM و درگاه میکرو یواس‌بی است. در پشت گوشی میزبان دوربین دوگانه با چینش سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می کند.

نوکیا 2.3 همچنین دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که به ادعای نوکیا، تا دو روز شارژ نگه می دارد. متاسفانه خبری از پشتیبانی شارژ سریع روی گوشی نبوده و تنها با شارژ 5 واتی کار می کند. مانند سایر گوشی های اندرویدی شرکت، نوکیا 2.3 جز دستگاه Android One است و نوکیا نوید 2 سال بروزرسانی اندروید و 3 سال بروزرسانی امنیتی ماهانه را می دهد. باید اشاره کنیم، که نوکیا به جای استفاده از اندروید 10 از سیستم عامل اندروید پای روی گوشی استفاده کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *