گجت و پوشیدنی

دسبتند هوشمند هواوی بند 4 پرو مجهز به NFC و GPS معرفی شد

هواوی چند روز پیش از گوشی های سری نوا 6 رونمایی کرد. حال این شرکت به تازگی دستبند هوشمند هواوی بند 4 پرو را معرفی کرده است. در ماه اکتبر شاهد رونمایی از نسخه استاندارد این دستگاه بودیم. دستبند هواوی Band 4 Pro از یک نمایشگر 0.95 اینچی امولد با کیفیت بالا و همچنین چندین طرح ساعت (واچ فیس) فوق‌العاده برخوردار است. در عین حال می‌توانید طرح ساعت‌های دیگری را نیز با استفاده از برنامه‌های جانبی روی این دستبند نصب کرده و استفاده کنید.

این دستبند از یک بدنه و قاب فلزی به همراه یک بند سیلیکونی سازگار با پوست برخوردار است. بندهای لاستیکی معمولا از راحتی و سبکی  و راحتی بیشتری به خصوص در دستبندهای هوشمند برخوردار هستند.این دستگاه دارای 11 حالت ورزشی بوده و قادر به ثبت اطلاعات 127 ورزش مختلف است. درون آن شاهد قرارگیری GPS و همچنین سنسور SpO2 برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون هستیم. از دیگر ویژگی های آن می توان به سنجش ضربان قلب و ردیاب خواب کاربران اشاره کرد.

علاوه بر اینها، دستبند Band 4 Pro یک چیپ NFC مستقل نیز در درون خود دارد که می‌توانید اطلاعات کارت‌های مختلف را به همراه داشته و در سیستم حمل و نقل 252 شهر مختلف در جهان از آن به جای کارت‌های بلیت رایج بهره‌مند شوید. این دستبند هوشمند با قیمت 56 دلار به فروش می رسد. کاربران می توانند آن را در رنگ های مشکی، صورتی و Amber Sunrise سفارش دهند. این محصول از تاریخ 12 دسامبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا