بنچمارک آنتوتو دو فهرست ۱۰ عددی از بهترین گوشی‌ها را ازنظر عملکرد در بخش‌های پرچم‌دار و میان‌رده منتشر کرد. این نمودارها براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده بین ۱ تا ۳۰ نوامبر (۱۰ آبان تا ۹ آذر) است. در لیست 10 پرچمدار برتر ماه نوامبر، ایسوس ROG Phone II با پنج پله صعود نسبت به رده بندی ماه اکتبر در جایگاه نخست قرار گرفته و محصولات وان پلاس و ریلمی با فاصله کم آن را تعقیب می کنند.

نتیجه تست‌ های این ماه کاملاً متفاوت با آن چیزی است که در ماه نوامبر دیده بودیم. با این حال، یک چیز در لیست همچنان به قوت خود باقی است و آن اقتدار گوشی‌ های پرچمدار با تراشه های اسنپدارگون است. اولین گوشی این لیست که چیپستی غیرکوالکامی دارد، گلکسی نوت 10+ 5G است که با اگزینوس 9825 در رتبه 10 جدول قرار گرفته است.

در جدول 10 میان رده برتر ماه نوامبر 2019، ردمی نوت 8 پرو (با چیپست هلیو G90T) در رتبه اول قرار گرفته و پس از آن اوپو رینو 2 به لطف بهره مندی از تراشه سریع تر اسنپدراگون 730G با فاصله کم نسبت به شیائومی Mi 9T و سامسونگ گلکسی A80 در مکان دوم قرار گرفته است.

 درحالی‌که دوتای دیگر از نسخه‌ی بدون G تراشه‌ی مذکور بهره می‌برند. پس‌از‌آن، بازهم تراشه‌های اسنپدراگون قرار دارند؛ هرچند دو رتبه‌ آخر این فهرست از تراشه‌های قدیمی ۷۱۰/۷۱۲ و حتی ۶۷۵ استفاده می‌کنند. تیم آنتوتو متذکر می‌شود تراشه‌ قدرتمند و حافظه‌ی UFS برای ورود گوشی به فهرست ۱۰ گوشی برتر ضروری است. حافظه‌ی UFS دوکاناله به‌طور چشمگیری بخت گوشی را برای گرفتن نمره‌ خوب افزایش می‌دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *