نرم افزار و اینترنت

امکان پیوست ایمیل‌ به ایمیل در سرویس جیمیل فراهم شد

تاکنون ممکن است بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که بخواهید تعداد زیادی ایمیل را برای شخص دیگری ارسال کنید. اولین چیزی که ممکن است به ذهنتان برسد، فوروارد کردن تک تک ایمیل‌هاست. اما جدیدترین ویژگی جیمیل بسیار جالب است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا ایمیل های خود را به ایمیل های دیگر متصل کنند و یکجا ارسال کنند، آن هم بدون نیاز به بارگیری ایمیل ها.

این قابلیت این گونه است که کاربر می تواند تعداد زیادی ایمیل را به صورت فایل پیوست به ایمیل اصلی خود اضافه کرده و سپس آنها را به صورت یکجا برای مخاطب خود ارسال کند. گوگل می‌گوید این قابلیت جدید جیمیل باعث می‌شود تا کاربران از ارسال تک تک ایمیل‌ها خودداری کنند و هم اینباکس خلوت‌تری داشته باشند.

از طرف دیگر، می توانید یک یا چند ایمیل را از نمای مکالمه انتخاب کنید و با استفاده از دکمه منوی اصلی (سه نقطه) گزینه Forward as attachment را انتخاب کنید. ظاهراً موقعیت هایی وجود دارد که پیوست کردن ایمیل حساس تر از ارسال ایمیل های جداگانه است. اگر می خواهید چندین پیام مربوط به یک موضوع واحد را ارسال کنید می توانید از این روش استفاده کنید چرا که بسیار سریع تر و ساده تر از ارسال تک به تک پیام ها خواهد بود.

ارسال ایمیل به پیوست همچنین به شما امکان می دهد پیام کوتاهی را برای گیرندگان خود بنویسید و آنها را برای آنچه می خواهید بخوانند آماده کنید. پیوست ها می توانند به طور مستقیم در ایمیل مورد نظر شما باز شوند. زیرا هر ایمیل پیوست شده به پرونده ای با پسوند “.eml” تبدیل می شود.

درواقع می توانید به همان تعداد ایمیل که می خواهید ایمیل کنید. وقتی روی چنین پیوستی کلیک می کنید، یک پنجره جدید باز می شود. این ویژگی از امروز و تا 21 ژانویه به مرحله اجرا در خواهد آمد. انتظار می‌رود که این قابلیت طی دو هفته آینده در اختیار عموم کاربران جیمیل قرار بگیرد و از این پس بتوانند به سادگی ایمیل‌های مختلف را برای یکدیگر ارسال کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا