نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید پیکسل؛ اضافه شدن تاری پس‌زمینه گوگل فوتوز و تماس‌های Duo

گوگل به تازگی بروزرسانی جدیدی را با چند قابلیت جدید برای گوشی های پیکسل 4 و 4 ایکس و برخی مدل های قدیمی ارسال کرده است. این به روزرسانی تغییراتی جالب را ایجاد می کند که شامل مواردی مثل تاری پس زمینه در عکس ها و روبوکال ها می شود.

اولین قابلیت در این بروزرسانی، حالت پرتره تاری در اپلیکیشن گوگل فوتوز است. این ویژگی پس زمینه عکس شما را تار می کند و هر تصویری که توسط پیکسل گرفته شده را به یک عکس پرتره تبدیل می کند. این ویژگی حتی در تصاویر قدیمی کار می کند.

علاوه بر گوگل فوتوز، تار شدن پس زمینه در مکالمات ویدیویی Duo نیز اضافه شده و در پیکسل های نسل 2 و 3 نیز کار می کند. این ویزگی باعث فوکوس کردن روی کاربر هنگام تماس و هنگام حرکت آن می وشود. درواقع اگر شخص دیگری به درون فریم حرکت کند، دوربین نیز متناسب با افراد زوم می شود.

علاوه بر این، گوگل در طی مکالمات Duo سرعت تازه سازی 90 هرتز را فعال کرده است و از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت ارتباط ناشی از اتصال ضعیف استفاده می کند. افزون بر این، هوش مصنوعی برای استفاده از robocalls نیز فعال است. پیکسل 4 تماس گیرندگان ناشناخته را نمایش می دهد و مستقیماً روی robocall می فرستد. جالب اینجاست که این ویژگی به صورت آفلاین کار می کند، یعنی نیازی به وای فای یا اتصال داده ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا