در جریان آخرین رویداد State of Play امسال، شرکت ژاپنی کپکام دقایقی پیش به صورت رسمی از بازی Resident Evil 3 Remake رونمایی کرد. بازی Resident Evil 3 قرار است در روز ۳ آوریل ۲۰۲۰، یعنی فروردین ماه سال آینده عرضه شود.

Resident Evil 3 از طریق تریلری هیجان‌انگیز معرفی شد و در جریان آن، کارکترهای اصلی بازی مانند جیل ولنتیان و کارلوس اولیوریا را در راکون سیتی مشاهده کردیم. همچنین در پایان تریلر، نگاهی مختصر به هیولای مخوف این فرنچایز یعنی نمسیس نیز داشتیم و آنطور که پیداست قرار است تا همانند همیشه ترسناک باشد. نحوه‌ ارائه‌ بازی و جلوه‌‌های آن بسیار شبیه به Resident Evil 2 Remake می‌باشد که با توجه به موفقیت‌های کسب شده توسط این عنوان، خیلی جای تعجب ندارد.

بازسازی رزیدنت اویل ۳ هم‌چنین قرار است یک بخش آنلاین چند نفره هم داشته باشد. شرکت کپ‌کام در واقع بازی آنلاین Project Resistance را با نام نهایی Resident Evil: Resistance به عنوان بخش آنلاین رزیدنت اویل ۳ عرضه خواهد کرد. البته امکان خرید و بازی کردن Resident Evil: Resistance به صورت جداگانه هم وجود خواهد داشت. بازی رزیدنت اویل ۳ برای عرضه در روز ۳ آوریل ۲۰۲۰ یعنی ۱۵ فروردین سال آینده، در نظر گرفته شده است. این بازی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *