کنسول و بازی

تماشا کنید: بازی NHL 20 به طور رسمی معرفی شد

شرکت الکترونیک آرتز سرانجام از بازی NHL 20 رونمایی کرده و از آخرین تغییرات و بهبودهایی که روی آن ایجاد شده، می‌توان به اضافه شدن حالت Eliminator اشاره کرد که از سبک بازی‌های بتل رویال الهام گرفته شده است.

این دنباله از سری بازی‌های ورزش هاکی که در سال جاری شاهد انتشارش خواهیم بود، با نام NHL 20 شناخته می‌شود و تصویر آستون متیوز، بازیکن تیم تورنتو مپل لیفز روی کاور آن نقش بسته است. همچنین در رنگ‌بندی نسخه سال جاری برخلاف رنگ نارنجی بازی NHL 19، از رنگ‌های آبی و بنفش استفاده شده است.

تریلر معرفی بازی NHL 20 نشان می‌دهد که تاریخ انتشار نسخه جدید سری همانند سال‌های قبل در ماه سپتامبر (شهریور ـ مهر) خواهد بود. البته تاریخ دقیق انتشار این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ است. این شرکت ویژگی جدیدی به نام Signature Shot را به بخش RPM اضافه کرده است. این ویژگی جدید، ضربات اختصاصی بازی‌بازان حرفه‌ای مانند متیوز و یا PK Subban را به بازی اضافه می‌کند.

به گفته‌ شرکت الکترونیک آرتس، آن‌ها صدها ضربه‌ جدید را به بازی اضافه کرده‌اند. بخش World of CHEL نیز نادیده گرفته نشده است؛ چرا که شاهد راه‌یابی نقشه‌های تازه، لباس‌ها و رویدادهای هفتگی درون بازی به این بخش هستیم.  حالت Eliminator روی هر دو بخش Ones و Threes قابل اعمال است و در واقع حالتی با الهام از بازی‌های سبک بتل رویال را به بازی هاکی اضافه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا