ZTE پیش تر فاش کرده بود که Axon 10s Pro با تراشه 5G و اسنپدراگون 865 در راه است، امروز با انتشار پستی از حساب ویبو به طور اینترنتی از این گوشی معرفی کرد. این چیپست می‌تواند با مودم اسنپدراگون X55 همراه باشد تا پهنای باند بیشتر و سرعت دانلود بالاتری را فراهم کند. همچنین به علت سازگاری با شبکه‌های SA و NSA، پوشش‌دهی بهتری خواهد داشت.

گفته می شود که گوشی اکسون 10 اس پرو 5G از رابط کاربری بهبودیافته با قابلیت های هوش مصنوعی برخوردار بوده و جزو اولین دستگاه های 5G است که در سال 2020 عرضه می شود. این گوشی که توسط Feng Xu مدیر شرکت ZTE به نمایش گذاشته شده، تقربیا مشابه آنچه قبلا فاش شده بود، می باشد. همچنین انتظار می رود که این گوشی با برچسب قیمتی 3000 یوان (زیر 450 دلار) به دست مشتریان برسد.

علاوه بر استفاده از تراشه اسنپدراگون، مدیرعامل این شرکت بیان کرده برای عملکرد بهتر و پیشرفته تر آکسون 10 اس پرو 5G از حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.0 استفاده خواهد کرد. به گفته سازنده، برای بهبود استفاده منابع، قابلیتی با نام Z-Booster 2.0 معرفی شده که به لطف App-Booster و System-Booster، تخصیص منابع روی گوشی بهتر انجام خواهد شد.

شرکت ZTE همچنین از پیش تر از رابط کاربری  MiFavor 10 OS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 رونمایی کرده بود که Axon 10s Pro 5G اولین گوشی خواهد بود که با این رابط کاربری جدید عرضه می شود. از قابلیت های این رابط کاربری جدید می توان به آیکون های جدید، حالت تاریک، ژست های حرکتی، کنترل شبکه و موارد دیگر اشاره کرد. این شرکت همچنین می گوید این دستگاه فقط 175 گرم وزن و 7.9 میلی متر ضخامت داشته، و آن را به یکی از باریکترین دستگاه های 5G در بازار تبدیل می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *