ادوبی به تازگی در جدیدترین بروزرسانی نسخه iPad اپلیکیشن فتوشاپ، ابزار Select Subject را به این نرم افزار اضافه کرده است. این ابزار جدید با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی Adobe Sensei، به طور خودکار رئوس نواحی یک تصویر را انتخاب کرده و سایر مصنوعات را حذف می کند.

پم کلارک مدیر محصول فتوشاب در وبلاگ ادوبی اعلام کرد که ادوبی مدل های الگوریتمی خود را بر روی مجموعه متنوعی از تصاویر آموزش داده تا این ابزار بتواند اشیاء و صحنه های بیشتری را شناسایی کند. ابزار Select Subject برای اولین بار در سال 2018 به نسخه دسکتاپ نرم افزار فتوشاپ آمد و پس از گذشت چند ماه، پیش نمایشی از این ابزار در نسخه آیپد این نرم افزار در جریان Adobe Max به نمایش گذاشته شد.

علاوه بر ابزار Select Subject، این شرکت همچنین بهبودهای در رابط کاربری و سرعت برای اسناد کلاد کرده است. Cloud PSD که برای فتوشاپ معرفی شده به کاربران امکان دسترسی به فایل های فتوشاب در هر دستگاه را داده، اکنون سرعت دانلود و آپلود آن تا 90 درصد افزایش یافته است.

ماه گذشته ادوبی اعلام کرده که قابلیت های دیگری نظیر ابزار Refine Edge را بزودی در نیمه اول 2020 به نسخه آیپد این اپلیکیشن خواهد آورد. علاوه بر این، فتوشاپ قابلیت های دیگری هم دریافت کرده که شامل گزینه Curves and Adjustment Layer، میزان حساسیت براش و چرخش تصاویر می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *