موبایل و تبلت

عملکرد پایین دوربین ال‌جی V60 ThinQ در بررسی‌های DxOMark

سایت DxOMark گزارشات مربوط به بررسی های دوربین اصلی گوشی ال جی V60 ThinQ 5G را منتشر کرد. این اولین دوربین هوشمند بود که توانست ویدیوی 4K را ضبط کند و این اولین گوشی بود که با اسنپدراگون 865 به بازار عرضه شد.

سخت افزار دوربین شامل شامل سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی 1/1.7 اینچ با دیافراگم f/1.8 و پیکسل های 0.8µm قابلیت فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز و OIS است. در کنار سنسور اصلی، دو سنسور دیگر نیز وجود داشته که شامل 13 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور ToF depth می شود. هیچ دوربین اختصاصی تله فوتو در V60 وجود ندارد.

در بخش عکسبرداری، میزان نوردهی و دامنه پویا در این دوربین بسیار عالی است اما در برخی شرایط فاقد کنتراست است. در میان دیگر پرچمداران سال، V60 بیشترین میزان نویز را حتی در نور روشن میتوان مشاهده کرد. فوکوس خودکار در مقایسه با پرچمداران “دقیق اما کند” است. این امر به همراه عدم وجود دوربین اختصاصی تله فوتو، آن را از نظر عکاسی زوم، در پشت گوشی های هوشمند دیگر قرار داده است. همچنین نویز و کمبود جزئیات در مورد دوربین اولتراواید و نوردهی هنگام استفاده از فلاش اتوماتیک ذکر شده است.

در بخش فیلم برداری، نوردهی غالبا در برخی جهات دقیق بوده و فوکوس اتوماتیک سریع تطبیق می یابد، در حالیکه تعادل و رنگ سفید در نور روشن و داخل خانه عالی است. از طرفی، دامنه پویا نیز محدود است و میزان کنتراست در برخی از شرایط پایین است.

منبع
dxomark
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا