موبایل و تبلت

امکان ثبت‌نام در اپلیکیشن مسنجر بدون اکانت فیسبوک دیگر امکانپذیر نیست

فیسبوک به تازگی گزینه ثبت نام تنها با شماره موبایل را حذف کرده و کاربران برای ثبت نام در اپلیکیشن مسنجر باید اکانت فیس بوک داشته باشند. تا پیش از این کاربران برای استفاده از مسنجر تنها برای ثبت نام به شماره موبایل نیاز داشتند. اولین کاربران این اپلیکیشن، مردم ایالات متحده آمریکا، کانادا، پرو و ونزوئلا بوده اند.

جالب اینکه به غیر از شماره تلفن، حتی تصویر و نام نیز به عنوان نوعی شناسه ثبت نام مورد پذیرش قرار می گرفت. اما ظاهرا این روند به تازگی تغییر یافته و افراد باید پیش از استفاده از مسنجر، یک حساب کاربری فیس بوک را به وجود آورند. البته با توجه به گفته های این شرکت، اکثر کاربرانی که از اپلیکیشن مسنجر استفاده می کنند، از قبل دارای اکانت انحصاری خود بوده و سیاست جدید صرفا برای ساده سازی فرایند ثبت نام است.

سخنگوی فیس بوک همچنین گفته که قانون جدید، برای افراد تازه وارد اعمال می شود و کاربران قدیمی که فاقد اکانت فیس بوک هستند، لازم نیست کاری انجام دهند. با این وجود پس از اجرای سیاست جدید، شکایت های متعددی در خصوص اشکال در روند ثبت نام گزارش شده است. به عنوان مثال، اپلیکیشن دائما پیام مبنی بر محدود بودن اکانت را برای برخی کاربران نشان می دهد. در ادامه اشاره کنیم که فیس بوک قصد دارد تا تعامل پذیری یا همان امکان پیام رسانی بین اپلیکیشن های مختلف یعنی واتس اپ، مسنجر و اینستاگرام را فراهم آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا