شرکت دی-لینک به تازگی از دوربین های امنیتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرده است. این دوربین دارای قابلیت تشخیص چهره آفلاین بوده و توانایی تشخیص چهره افراد و شکسته شدن شیشه را دارد. گفته می شود که این قابلیت هیچ نیازی به پردازش هوش مصنوعی به کمک فضای ابری نیست. به عبارت دیگر می توان گفت که تمامی این پردازش ها به صورت آفلاین انجام می شوند تا به گفته این شرکت، نتیجه نهایی دقیق تر باشد و سریع تر انجام شود.

دی-لینک دو محصول جدید ارائه کرده که یکی در فضای خارجی (outdoor) مورد استفاده قرار گرفته و قرار است با قیمت 119 دلار عرضه شود. این مدل قابلیت روشن کردن محدوده دید را دارد و می تواند به طور خودکار و در زمان تشخیص حرکت، آژیر تعبیه شده را فعال کند. مدل داخلی (Indoor) این دوربین 99 دلار قیمت داشته و دارای قابلیت چرخش 360 درجه (از طریق نرم افزار) و ردیابی حرکت است.  از دیگر مشخصات دو دوربین می توان به پشتیبانی از تماس صوتی دو طرفه، کیفیت ویدیوی 1080p و مجهز شدن به درگاه شبکه اترنت اشاره کرد.

دی-لینک همچنین قابلیت ذخیره سازی در فضای ابری را در اختیارتان می گذارد. البته اگر نگران از دست رفتن حریم شخصی خود هستید می توانید گزینه ذخیره در کارت حافظه میکرو اس دی (تا 256 گیگابایت) یا ذخیره و استریم به تجهیزات NAS را انتخاب کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *