اچ پی از جدیدترین کامپیوتر یکپارچه یا All-in-One خود با نام HP ENVY 32 برای طراحان و حرفه ای ها رونمایی کرده است. محصول جدید اچ پی از کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 بهره گرفته و می توان تا 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 و یک ترابایت هارد SSD پیکربندی کرد. این کامپیوتر همچنین دارای صفحه نمایش 31.5 اینچی با رزولوشن 4K IPS و روشنایی 600 نیت است. این اولین کامپیوتر اچ پی بوده که دارای نسبت 98 درصدی نمایشگر به بدنه و نسبت کنتراست 6000 به 1 است.

 برای پردازش وظایف اچ پی از نسل نهم پردازنده 65 واتی Core i7 اینتل استفاده کرده است. به گفته اچ پی، این اولین All-in-One است که بعنوان بخشی از برنامه NVIDIA RTX Studio قرار دارد که بدان معناست که این کامپیوتر می تواند با کمک ray tracing شتاب دهنده RTX و مبتنی بر هوش مصنوعی، پردازش های سنگین را به خوبی اجرا کند.

یکی از نکات برجسته این دسکتاپ، استفاده از ساب ووفر و تویتورهای داخلی قرار گرفته برند Bang & Olufsen است. شما می توانند جتی هنگام خاموش بودن دستگاه، موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید. از سوی دیگر پایه این دسکتاپ به یک پد شارژ بیسیم معکوس مجهز بوده که می توان دستگاه ها را شارژ کرد. به لحاظ ارتباطی نیز می توان به داشتن دو پورت USB 3.1 Gen 2، درگاه تاندربولت 3، یک پورت USB 3.1 Gen 2 Type-C، یک پورت USB 3.1 Gen 1 و خروجی HDMI و وبکم خصوصی 5 مگاپیکسلی IR اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *