موبایل و تبلت

پشتیبانی از سامسونگ DeX به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس افزوده شد

سامسونگ DeX قابلیتی جذابی است که کاربران کمک می کند تا گوشی هوشمند خود را به لپ تاپ متصل کرده تا یک تجربه شبیه دسکتاپ از گوشی را به ارمغان آورد. این قابلیت تنها برای گوشی های گلکسی پرچمدار دسترس بوده، اما این شرکت سعی دارد که تا DeX را به دستگاه های بیشتری بیاورد.

اکنون در جدید مورد افزوده شده به فهرست دستگاه های پشتیبانی کننده قابلیت Dex، گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دیده می شود. کاربران هم اکنون موفق به دریافت آپدیت اندروید 10 برای گوشی مذکور شده اند، هم اکنون می توانند از قابلیت سامسونگ DeX استفاده نمایند. این بدان معناست که اکنون می توانید همه اپلیکیشن ها و بازی های محبوب اندرویدی خود در را در اندازه بزرگتر صفحه بزرگتر تجربه کنید.

همچنین شایان ذکر است که برای استفاده از این قابلیت نیازی دستگاه لوازم جانبی نظیر صفحه کلید و ماوس نبوده و کافیست که گوشی را به لپ تاپ متصل کرده و از ترک پد آن استفاده کنید. سامسونگ DeX یک جایگزین عالی برای برنامه های شبیه ساز مانند BlueStacks است که تقریباً نتایج مشابهی را ایجاد می کند.

در صورتیکه تصمیم دارید از این قابلیت استفاده نمایید، کافیست که اپلیکیشن سامسونگ را روی گوشی یاد شده نصب کنید. اپلیکیشن Dex در حال حاضر از ویندوز 7 ، 10 و نسخه های سیستم عامل Mac بالاتر از 10.13 پشتیبانی می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا