ریلمی به تازگی از گوشی هوشمند جدیدش موسوم به Realme X50 5G رونمایی کرده که دارای دوربین چهارگانه و نمایشگر 120 هرتزی است. گوشی ریلمی ایکس 50 5G دارای صفحه نمایش 6.57 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ رفرش 12 هرتز است.

همچنین این گوشی مجهز به روزنه دوربین سلفی دوگانه شامل دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. گوشی هوشمند 5G ریل‌می ایکس ۵۰ با تراشه‌ اسنپدراگون 765G و مودم 5G یکپارچه و با بهره‌مندی از حافظه رم ۶ گیگابایتی، ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ داخلی  ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در پشت گوشی میزبان دوربین چهارگانه اصلی هستیم که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با ایزوسل Bright GW1 سامسونگ و دیافراگم f/1.8، حسگر تله فوتو 12 مگاپیکسلی، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو می شود. گوشی هوشمند 5G ریل‌می ایکس ۵۰ مجهز به باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC 4.0 است.

گوشی هوشمند جدید اوپو با نسخه‌ی جدید رابط کاربری Color OS 7.0 و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به بازار عرضه می‌شود. ریلمی X50 5G نخستین گوشی هوشمند اوپو است که با نسخه‌ جدید رابط کاربری سفارشی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اوپو دستگاه جدید خود را در دو رنگ الهام‌گرفته از رنگ‌ یخی و رنگ آب دریا به بازار عرضه کرده است. پنل پشتی هر دو نسخه طراحی سه‌بعدی هولوگرافیکی دارد که با تابش نور، زیبایی و جلوه‌ای خاص به دستگاه می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ ریلمی X50 5G با رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۲۰ یورو و نسخه‌ با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی را با قیمت ۳۵۰ یورو و نسخه‌ ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی را با قیمت ۳۹۰ یورو در بازار چین خریداری کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *