موبایل و تبلت

رونمایی آلکاتل از گوشی های 1اس، 1وی، 1بی و 3ال

شرکت آلکاتل در CES 2020 از چهار گوشی هوشمند جدید به نام‌های 1اس، 1وی، 1بی و 3ال رونمایی کرد. مدل‌هایی که هرکدام به مشخصات و قابلیت‌هایی خاص مجهز شده‌اند و با توجه به تنوع قیمتی خود، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای خرید باشند.

آلکاتل 3 اس

ابتدا از آلکاتل 3اس شروع می‌کنیم. مهمترین ویژگی این گوشی دوربین اصلی سه گانه است، به طوریکه این گوشی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی قابلیت ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل می‌برد. این ویژگی، عکس‌هایی باکیفیت و زیبایی را حتی در محیط‌های با نور کم نیز برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

دو سنسور دیگر 8 مگاپیکسلی واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در کناری این سنسور 48 مگاپیکسلی جای گرفته است که می‌توانند برای ثبت عکس‌هایی متفاوت، مفید واقع شوند. علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با کمک دوربین 8 مگاپیکسلی قسمت جلویی دستگاه، سلفی‌های باکیفیتی را ثبت کنند.

از دیگر مشخصات آلکاتل 3ال می‌توان به نمایشگر 6.22 اینچی LCD با نسبت ابعاد 19:9، پردازنده هشت هسته‌ای، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و طول عمر باتری یک روزه اشاره کرد. این گوشی با قیمت تقریبی 155 دلار و در طی یکی دو ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

آلکاتل 1 اس

این گوشی دارای دوربین اصلی سه گانه 13 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم F/1.8 و 5 مگاپیکسلی اولتراواید f/2.2 و 2 مگاپیکسلی ماکرو است. از مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر 6.22 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، پردازنده مدیاتک MT6762D و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشره کرد.  این گوشی قرار است در رنگ های سبز و خاکستری با قیمت تقریبی 110 دلار روانه بازار شود.

آلکاتل 1وی

آلکاتل 1وی، گوشی اندرویدی سوم این شرکت در CES 2020 بود. این گوشی شباهت‌های زیادی به مدل آلکاتل 1اس دارد، اما با این تفاوت که از دوربین دوگانه بهره می‌برد و جنس بدنه آن نیز از پلاستیک باکیفیت است. آلکاتل از دکمه ویژه فعال کردن گوگل اسیستنت در این دستگاه استفاده کرده که می‌توان بسیار سریع، این دستیار دیجیتالی را فعال کرد. قیمت حدودی این گوشی برابر با 88 دلار اعلام شده و به همراه دو مدل قبلی به بازار عرضه خواهد شد.

آلکاتل 1بی

و بالاخره، مدل آلکاتل 1بی، ارزان‌ترین گوشی در میان اسمارت فون‌های معرفی‌شده است که تنها با قیمت 66 دلار به دست خریداران خواهد رسید. این گوشی از سیستم عامل اندروید گو بهره می‌برد و ویژگی‌هایی همچون پردازنده چهار هسته‌ای، رم 2 گیگابایتی، نمایشگر 5.5 اینچی و همینطور دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت را در خود جای داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا