موبایل و تبلت

گوشی Coolpad Legacy 5G با تراشه اسنپدراگون 765 معرفی شد

شرکت CoolPad در CES 2020 از جدیدترین گوشی هوشمند خود با پشتیبانی از 5G با نام Coolpad Legacy 5G رونمایی کرده است. این گوشی قرار است با قیمت زیر 400 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

به لحاظ سخت افزاری، محصول جدید این شرکت نمایشگری 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس داشته و از پنل IPS LCD با پشتیبانی از استاندارد HDR10 بهره مند است. همچنین در پشت گوشی دوربین دوگانه اصلی وجود داشته که در کنار فلش LED و سنسور اثر انگشت به صورت عمودی قرار گرفته است. در ظاهر این چینش ما را یاد گوشی های اوپو می اندازد.

گوشی Legacy 5G همچنین به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 765 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از میکرو اس دی تا 128 گیگابایت مجهز شده است. از سوی دیگر، دوربین دوگانه اصلی شامل سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید شده و دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسلی می باشد.

به لحاظ نرم افزاری سیستم عامل اندروید 10 گوگل روی گوشی اجرا شده و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارز سریع نسخه 3.0 و پورت USB-C بهره می برد. این شرکت هنوز قیمت رسمی آن را اعلام نکرده ولی انتظار می رود که با قیمت زیر 400 دلار در سه ماهه سوم 2020 به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا