موبایل و تبلت

گوشی جان‌سخت Cat S32 مجهز به اندروید 10 معرفی شد

شرکت CAT نام تجاری است که در تولید ماشین آلات سنگین و تجهیزات مربوطه شهرت دارد، چندی سالی است که وارد حوزه ساخت تولید گوشی های هوشمند جان سخت شده است. و اکنون این شرکت از جدیدترین گوشی میان رده جان سختش موسوم به Cat S32 رونمایی کرد.

اگر بدنبال گوشی با پردازنده قدرتمند و نمایشگر خوب هستید، بدنبال گوشی Cat S32 نیایید، چراکه تمرکز این شرکت بیشتر بر دوام و ماندگار باتری برای محیط های خطرناک با قیمت مناسب بوده است. برای شروع، باید اشاره کنیم که این گوشی جدید از صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 720p و نسبت ابعاد 18 به 9 بهره می برد. همچنین امکان استفاده از نمایشگر با دست خیس یا دستکش برای کاربران میسر است.

این گوشی همچنین توانایی دوام تا 1.5 متر زیر آب به مدت 30 دقیقه را داشته و به لطف استاندارد MIL SPEC 810G در برابر ضربه، شوک، ارتفاع و گرما مقاوم است. در سمت چپ یک کلید قابل تنظیم است که می توان برای اپلیکیشن های push-to-talk استفاده کرد. به لحاظ سخت افزاری، این گوشی به پردازنده مدیاتک هلیو A20 با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با دوام دو روز (به گفته CAT) برخوردار است.

همچنین این گوشی از ارتباطات CAT 6 LTE speeds VoLTE و Wi-Fi calling پشتیبانی کرده و دارای بلوتوث 5، سیستم NFC، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. این گوشی هم اکنون از طریق سایت شرکت با قیمت 299 یورو در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا