سامسونگ در CES 2020 از SSD اکسترنال جدید خود به نام T7 Touch رونمایی کرد. حافظه SSD اکسترنال T7 Touch برای محافظت از فایل ها، به حسگر اثر انگشت مجهز شده و در صورتی که کاربر لپ تاپ بدون حسگر اثر انگشت هم داشته باشد، می تواند از فایل های خود حفاظت کند.

سامسونگ می گوید امکان ثبت چهار اثر انگشت در این محصول وجود داشته و کاربر می تواند آن را با دوستان نزدیک یا همکاران خود به اشتراک بگذارد. اس اس دی اکسترنال T7 Touch بدنه آلومینیومی دارد که به گفته سامسونگ آن را در برابر سقوط از ارتفاع نهایت دو متری مقاوم می کند. در این محصول تنها یک درگاه USB-C تعبیه شده که امکان اتصال آن به کابل USB-C به USB-C یا USB-C به USB-A وجود دارد.

اس اس دی‌های Samsung T7 در دو مدل عرضه شده‌اند. نسخه مجهز به اثر انگشت لمسی آنها، T7 Touch نام دارد. این خانواده در ظرفیت‌های 500 گیگابایت، 1 و 2 ترابایت عرضه می‌شوند. خانواده T7 از گذرگاه USB 3.2 نسل دوم پشتیبانی کرده و با این رابط به پهنای باند 10 گیگابیت دست پیدا می‌کند. به گفته سامسونگ، حداکثر سرعت SSDهای T7 به 1050 مگابایت در ثانیه می‌رسد؛ این سرعت نزدیک به 10 برابر بیشتر از یک درایو HDD است.

این خانواده با وزن تنها 58 گرم، به سادگی قابل حمل بوده و در ابعاد کوچک 85 در 57 میلی متر طراحی شده‌اند. سامسونگ خانواده T7 را در دو رنگ آمیزی مشکی و نقره‌ای، به همراه وارانتی 3 ساله عرضه می‌کند. این شرکت تاکنون اشاره‌ای به قیمت گذاری SSDهای T7 نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *