موبایل و تبلت

گوشی میان رده Gionee Steel 5 در چین رونمایی شد

شرکت چینی جیونی به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود با نام Gionee Steel 5 رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به باتری بزرگ و دوربین دوگانه اصلی اشاره کرد.

این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 6.21 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و نسبت ابعاد 16 به 9 است. در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین دوگانه و دو فلش LED با طراحی مربعی شکل هستیم که شامل سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی با قابلیت PDAF می شود. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی جای گرفته است.

برای تامین انرژی گوشی، از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که برای بهبود مصرف باتری از سیستم مدیریت انرژی هوشمند برخوردار است. این شرکت اطلاعاتی از پردازنده گوشی منتشر نکرده، اما این گوشی با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

همچنین به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری AmigoOS مبتنی بر اندروید 9 پای روی گوشی اجرا شده و دارای سنسور اثر انگشت و ابعاد 159.7 در 75.9 در 9.9 میلی متری است. این شرکت اشاره ای به زمان عرضه و قیمت گذاری این گوشی نکرده، ولی انتظار می رود این شرکت، ابتدای سال جاری میلادی گوشی Gionee Steel 5 را عرضه کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا