موبایل و تبلت

گوشی تکنو Pova 2 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

شرکت تکنو به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود در فلیپین با نام Tecno Pova 2 رونمایی کرد؛ یک گوشی گیمینگ اقتصادی با قیمت 167 دلار و باتری بزرگ 7000 میلی آمپر ساعتی. این 1000 میلی آمپر ساعت بیشتر از Pova اصلی است، اما به روزرسانی ها به اینجا ختم نمی شود.

گوشی Pova 2 با چیپست کمی قدرتمندتر، مدیاتک Helio G85 همراه است. این تراشه 12 نانومتری دارای دو هسته Cortex-A75 و یک پردازنده گرافیکی Mali G52 MC2 است. از طرف دیگر، شما با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه به صورت استاندارد حافظه بیشتری دریافت می کنید. در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر، یک کارت اختصاصی برای کارت microSD وجود دارد. این گوشی هوشمند با رابط کاربری HiOS 7.6 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می شود.

تکنو همچنین در مورد بهینه سازی های موجود در ET Game Engine و Game Space 2.0 که می تواند CPU و GPU را در صورت لزوم تقویت کند، تاکید کرده است. این سیستم ها با در نظر گرفتن بازی Mobile Legends: Bang Bang MOBA طراحی شده اند. باتری 7000 میلی آمپر ساعتی حتی جلسات طولانی بازی را تحمل می کند، شارژ سریع آن نیز در 18 وات باقی مانده است. این گوشی دو سیم کارته با قابلیت 4G VoLTE، بلوتوث 5.0 و گیرنده رادیوی FM است.

دوربین پشتی این گوشی به یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی (نسبت به 13 مگاپیکسلی) با دیافراگم f/1.8 ارتقا یافته است. در پشت نیز سه ماژول کمکی 2 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. پیش فروش Tecno Pova 2 از 5 ژوئن آغاز می شود و فروش آن از 11 ژوئن در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا