سرانجام قابلیت دایرکت مسیج به نسخه تحت وب اینستاگرام افزوده شد. با این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به اپلیکیشن اینستاگرام با یکدیگر چت کنند. درواقع کاربران دسکتاپ، لپ‌تاپ، کامپیوتر و مک بدون نیاز به اپلیکیشن اینستاگرام روی گوشی اندرویدی یا آیفون قادر به چت خصوصی با سایر کاربران اینستاگرام هستند.

از امروز درصد کمی از کاربران نقاط مختلف دنیا قادر خواهند بود تا از طریق سایت اینستاگرام به قابلیت DM یا دایرکت مسیج دسترسی پیدا کنند، که باید برای کسب و کار، اینفلوئنسرها و یا هر کاربر دیگری که دایرکت مسیج زیادی دارد، مفید باشد. به گفته اینستاگرام، این به طور یک آزمایش بوده و انتظار می رود که به مرور زمان برای تمام کاربران سراسر جهان در دسترس قرار گیرد.

تجربه دایرکت مسیج از طریق مرورگر مشابه با گوشی هوشمند خواهد بود. شما می توانید در نسخه تحت وب DM، گروه جدید ایجاد کنید یا از طریق صفحه DM یا صفحه پروفایل، چت کردن را آغاز کنید. همچنین قادر خواهید بود تا با دوبار ضربه زدن همانند پیام، از طریق دسکتاپ، تصاویر مورد نظر را به اشتراک بگذارید و تعداد پیام خوانده نشده را مشاهده نمایید.

در صورت فعال کردن اعلان های سایت اینستاگرام در مرورگر خود، می توانید اعلان های دایرکت مسیج دسکتاپ را دریافت کنید. اینستاگرام می گوید در طول آزمایش این کار را ادامه خواهد داد. ارائه‌ی نسخه‌ی وب دایرکت اینستاگرام می‌تواند راه را برای یکپارچه کردن پیغام‌رسان‌های شرکت فیسبوک هموار کند. مسنجر فیسبوک، واتساپ و دایرکت اینستاگرام می‌توانند با رمز‌گذاری پیغام‌ها با یکدیگر یکپارچه شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *