نرم افزار و اینترنت

همکاری ال‌جی با شرکای جدید برای توسعه WebOS Auto روی خودروها

در ماه سپتامبر سال گذشته، ال جی با همکاری مایکروسافت، سیستم عامل جدیدی موسوم به WebOS Auto ارائه کرد. در حال حاضر این شرکت برای توسعه سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو (In-Vehicle Infotainment (IVI با دو شرکت جدید Cerence و Luxoft همکاری خواهد کرد.

Cerence که بخشی از Nuance است، دارای یک پخش کننده تشخیص صدا است که از سیری روی iOS 11 قدرت گرفته است. هدف از این همکاری، طبیعتاً ، ایجاد یک دستیار صوتی جدید بر اساس Cerence ARK (کیت مرجع AI) است. این دستیار قادر به کنترل عملکردهای مختلف اتومبیل، از هر چیز چندرسانه ای گرفته تا ناوبری است. LG و Cerence یک راه حل از پیش پکیچ شده برای تولید کنندگان OEM و Tier 1 ارائه می دهند.

ال‌جی و لاکسافت با این مشارکت جدید توسعه کاکپیت دیجیتال آماده به تولید، سیستم‌های سرگرمی و اطلاع رسانی داخل خودرو، سیستم‌های سرگرمی پشت صندلی و همین طور سیستم‌های درخواست خودرو بر پایه پلت‌فرم webOS Auto را پیشرفته می‌کنند و آن را در اختیار خودروسازان، اپراتورهای سرویس‌های حمل و نقل و تامین‌کنندگان خدمات موبایلی قرار می‎دهند.

این پلت‌فرم ال‌جی قابلیت‌ها و امکانات زیادی را فراهم می‌کند و تمام قطعات لازم مانند سیستم پردازش چندرسانه‌ای، کنترل چندصفحه‌ای، اتصال و امنیت قادرند راحتی و آسایش بیشتری به مسافران و رانندگان ارائه دهند. این مشارکت جدید از مهندسی جهانی لاکسافت در مقیاس شبکه تحویل بهره می‌برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا