شرکت Bang&Olufsen از نسل سوم ایربادز واقعا بیسیم Beoplay E8 با بهبود بلوتوث 5.1، عمر باتری و قاب شارژ USB-C رونمایی کرده است. همچنین طراحی این ایربادز در مقایسه با نسل قبلی کمی لاغرتر شده و اکنون وزن آن به 5.8 گرم رسیده است. یکی از دیگر پیشرفت در بخش میکروفون ارائه شده که در حال حاضر، هر گوشواره این ایربادز برای بهبود صدا و حذف نویز از دو میکروفون بکارگیری شده است.

همچنین این ایربادز جدید از درایورهای 5 میلی متری برخوردار بوده و می توان از پروفایل گوشی دادن را از طریق اپلیکیشن اختصاصی آن شخصی سازی کنید. از سوی دیگر، ایربادز Beoplay E8 از کدک های SBC, AAC و Aptx و استاندارد مقاومت در برابر آب و عرق کردن IP54 پشتیبانی می کند.

از نظر طراحی، می توان گفت که ایربادز جدید شکل گردتری به خود گرفته درحالیکه قاب شارژ آن با داشتن پوشش چرمی، همان نسل قبلی است. عمر باتری این ایربادز در حالت پخش مداوم تا 7 ساعت شارژ نگه داشته ولی با وجود کیس این میزان تا 35 ساعت افزایش می باید. گفتنی است که ایربادز جدید Beoplay E8 قرار است از 14 فوریه با برچسب قیمتی 350 دلار راهی بازار شود. این شرکت همچنین یک پد شارژ بیسیم Qi هم برای این ایربادز ارائه کرده که 125 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *