گارمین به تازگی از جدیدترین مدل های ساعت هوشمند فنیکس 6، 6 اس و 6 ایکس پرو سولار رونمایی کرد. یکی از مدل‌های این خانواده گارمین فنیکس 6 ایکس پرو سولار نام دارد. این ساعت هوشمند٬ نخستین ساعت با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی است. عمر باتری ساعت جدید گارمین به طور متوسط 21 روز است. یک شیشه‌ خورشیدی نیز 3 روز استفاده یا 6 ساعت استفاده‌ی مداوم از GPS را به این ساعت اضافه می‌کند. سلول خورشیدی در لایه‌ی نامرئی در بالای نمایشگر 1.4 اینچی این گجت پوشیدنی قرار دارد.

سلول خورشیدی این ساعت یک لایه شفاف در بالای صفحه نمایش 1.4 اینچی است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 280 در 280پیکسل و یک لایه قابل مشاهده در برابر نور خورشید است. شما می توانید نقشه های ناوبری، نقشه های توپوگرافی و موارد دیگر را در این ساعت ها در اختیار داشته باشید. ویژگی جدید PacePro نیز راهنمایی تنظیم درجه را در طول اجرای شما ارائه می دهد ، همچنین یک برنامه ریز صعود ClimbPro نیز در این ساعت وجود دارد.

ترکیبی از GPS ، GLONASS و Galileo برای ردیابی موقعیت مکانی شما به علاوه ارتفاع سنج برای داده های ارتفاع استفاده می شوند. فشارسنج می تواند هشدارهای هواشناسی را ارائه دهد و یک سیستم اتوماتیک تشخیص تصادف نیز در این ساعت وجود دارد. علاوه بر این ها ساعت مذکور دارای سیستم سنجش ضربان قلب و مانیتور اکسیژن خون است.

ساعت جدید گارمین دارای تاییدیه مقاومت در برابر نفوذ آب است. در حالی که با ردیابی جی پی اسی مستمر 60 ساعت + 6 ساعت انرژی خورشیدی این ساعت روشن باقی می‌ماند٬ حالت Expedition می‌تواند عمر باتری 46 ساعته + 10 روز انرژی خورشیدی را ارائه کند. اطلاعات مد نظر شما در یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی ذخیره می‌شود٬ در حالی که شما می‌توانید با هدفون‌های بلوتوثی٬ آهنگ‌های Spotify ٬ Deezer و Amazon Music را گوش کنید.

شما همچنین می‌توانید نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را نیز روی این دیوایس مشاهده کنید. بدنه‌ی این ساعت از جنس تیتانیوم بوده٬ قطر آن 51 میلی‌متر و ضخامت آن 14.9 میلی‌متر است. شما می‌توانید آن را با یک بند سیلیکونی یا تیتانیومی خریداری کنید. وزن مدل مجهز به بدنه سیلیکونی 54 گرم و مدل تیتانیومی آن 82 گرم است. قیمت در نظر گرفته شده برای فنیکس 6 و 6S برابر با 600 دلار است. اسمارت واچ فنیکس 6X پرو سولار با قیمت دو برابر، حدود 1150 دلار به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *