موبایل و تبلت

انتشار اطلاعاتی تازه از گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ

شایعات و اخبار مختلفی پیرامون گوشی تاشو جدید سامسونگ با نام گلکسی Z flip طی چند هفته اخیر منتشر شده است. این گوشی که از لحاظ ظاهری به گوشی تاشو موتورولا «Razr» شباهت دارد. تا پیش از این، تنها اطلاعات مختصری درباره ظاهر و نحوه تا شدن نمایشگر دستگاه، قیمت ۱۴۰۰ یورویی و شباهت سخت افزاری آن به گلکسی S10e در دسترس بود، اما به تازگی اطلاعاتی درباره نمایشگر، دوربین و سیستم شارژ این دستگاه نیز منتشر شده است.

براساس گزارشات، سامسونگ در این گوشی از نمایشگر Dynamic AMOLED و شیشه فوق باریک توسعه یافته توسط خودش استفاده خواهد کرد. همچنین گفته می شود که این گوشی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس مجهز خواهد بود. همچنین اطلاعاتی هم از نمایشگر دوم این دستگاه منتشر شده است. شایعات نشان می دهد نمایشگر دوم این گوشی دارای ابعاد یک اینچی است. این صفحه نمایش سرعت شارژ، اطلاعات باتری، زمان و تاریخ و همچنین منظره یاب دوربین را نشان می دهد.

از سوی دیگر، گفته می شود که این دستگاه دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و سنسور اولتراواید است. همچنین شارژ سیمی با توان 15 وات و شارژ بیسیم پشتیبانی می کند. با توجه به اطلاعاتی که تا کنون در اختیار داریم، مشخصات سخت افزاری گلکسی Z Flip شباهت بسیاری به سخت افزار گلکسی S10e خواهد داشت و تفاوت اصلی آن‌ها در شکل ظاهری و ویژگی تا شوندگی نمایشگر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا