گجت و پوشیدنی

ساعت هوشمند NoiseFit Fustion در هند رونمایی شد

شرکت Noise که در حوزه تولید ساعت های هوشمند اقتصادی فعالیت دارد، به تازگی از جدیدترین مدل ساعت هوشمند هیبریدی خود با نام NoiseFit Fustion رونمایی کرده که بعنوان اولین ساعت هوشمند هیبریدی لمسی یاد کرده است.

این ساعت بگونه ای طراحی شده، طراحی ساعت های آنالوگ سنتی را به همراه قابلیت های یک ساعت هوشمند یکپارچه می کند. این ساعت از بدنه استیل ضد زنگ و شیشه یاقوت کبود ساخته شده و دارای صفحه نمایش لمسی 1.22 اینچی TFT LCD دایره ای با رزولوشن 240 در 240 پیکسل است.

شرکت Noise حدود 14 نوع واچ فیس مختلف برای ساعت هوشمند جدیدش ارائه کرده که به گفته آن طیف وسیعی از جذابیت را برای کاربر به ارمغان می آورد. کلید مکانیکی بکاررفته در این ساعت امکان نمایش اعلان های مختلف نظیر مکالمه تلفنی، یادآوری ها و پیام ها را میسر می کند.

ساعت هوشمند دارای ویژگی هایی مانند ردیابی فعالیت و خواب و همچنین سنسور ضربان قلب نوری است. این دستگاه از قابلیت اتصال بلوتوث 4.0 برخوردار است و برای اتصال به گوشی های هوشمند اندرویدی یا iOS استفاده می شود. از سوی یگر، این گجت از یک باتری 200 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و قادر است 3 روز در حالت هوشمند و 30 روز در حالت آنالوگ شارژ نگه دارد.

گفتنی است که ساعت هوشمند جدید نویز قرار است در رنگ های مشکی کلاسیک، Vintage Brow و رزگلد با قیمت حدود 98 دلار از طریق سایت فلیپ کارت و آمازون هند بفروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا