گجت و پوشیدنی

معرفی DJI از گیمبال تاشو Osmo Mobile 6 با ویژگی های جالب

DJI امروز، جدیدترین گیمبال موبایل خود، Osmo Mobile 6 را معرفی کرد. این گیمبال یک طراحی جمع و جور و تاشو، گیره تلفن مغناطیسی با باز شدن سریع، و لرزشگیر 3 محور ارائه می دهد که به شما امکان می دهد صاف ترین کلیپ های ممکن را در تلفن هوشمند پشتیبانی شده خود ثبت کنید. Osmo Mobile 6 اکنون برای خرید از DJI direct در دسترس است و همچنین می توان آن را با قیمت 159.99 دلار خرید کرد.

Osmo Mobile 6 نقطه اوج تمام تلاش های DJI است که لرزشگیر قدرتمندی را در بدنه ای جمع و جور ارائه می دهد. این دستگاه همچنین یک گیره تلفن مغناطیسی با بازشو سریع ارائه می دهد که اتصال گوشی هوشمند را آسان می کند. این گیره حتی می‌تواند تلفن‌های بزرگ‌تری را که در قاب‌های محافظ قرار دارند، کنترل کند. گیمبال حتی می‌تواند گسترش پیدا کند و به یک میله سلفی تبدیل شود و به شما فرصت فیلم‌برداری از زمین‌های بلند را می‌دهد. اگر صاحب یک آیفون هستید، می‌توانید با وارد کردن خودکار گیمبال به حالت دوربین زمانی که به گیمبال متصل می‌شود، کارها را جلوتر ببرید تا هرگز عکسی را از دست ندهید.

DJI همچنین یک چرخ جانبی جدید اضافه کرده که به کاربران امکان می دهد زوم و فوکوس را برای ظاهری زیباتر و سینمایی تر کنترل کنند. علاوه بر این، تمرکز بر روی سوژه با افزودنی هایی مانند ActiveTrack 5.0 آسان تر خواهد بود. در طول ده سال گذشته، دوربین‌های گوشی‌های هوشمند تکامل یافته‌اند و عکاسی در نور کم بهتر، تثبیت‌کننده بهبود یافته و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. همچنین گیمبال با یک بار شارژ تا 6 ساعت و 24 دقیقه استفاده می کند و می توان آن را با USB-C شارژ کرد. متأسفانه در حال حاضر DJI لیست سازگاری با گوشی هوشمند ندارد، اما باید قبل از خرید آن را بررسی کنید تا از سازگاری آن با گوشی هوشمند خود مطمئن شوید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا