موبایل و تبلت

عملکرد متوسط دوربین شیائومی ردمی نوت 8 پرو در بررسی‌های DxOMark

شیائومی با معرفی اسمارتفون جدید ردمی نوت 8 پرو موفق شد مشتریان زیادی را به دست آورد. این گوشی با قیمتی مناسب یک سخت‌افزار قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ردمی نوت 8 پرو از یک مجموعه دوربین چهارگانه بهره می‌گیرد. این مجموعه شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، یک ماژول الترا‌واید 8 مگاپیکسل و دو سنسور 2 مگاپیکسل برای تصویربرداری ماکرو و داده‌های عمقی تصاویر است.

اکنون سایت DxOMark، به بررسی دوربین گوشی ردمی نوت 8 پرو پرداخته و امتیازات را اعلام کرده است.  دوربین ردمی نوت 8 پرو با کسب 84 امتیاز در تست‌ها دقیقا همانند گوشی های بلک شارک 2 و ال‌جی V30 ظاهر شده است. امتیاز کلی 84 شامل امتیاز عکاسی 87 و امتیاز فیلمبرداری 78 از سوی این وبسایت برای Redmi Note 8 Pro اعلام شده که در مقایسه با دیگر دستگاه‌های هم رده چندان هیجان‌انگیز نیست.

طبق آنچه این وبسایت فرانسوی اعلام کرده، طی بررسی‌های انجام شده این گوشی عملکرد بسیار خوب و سریعی در فوکوس خودکار در نور روز داشته و می‌توان در نور شب نیز میزان اکسپوژر را تعیین کند. در عین حال اگر از فلش عکاسی نیز استفاده کنید نیز تنظیم اکسپوژر به خوبی صورت می‌‎گیرد و سنسور بوکه دستگاه نیز می‌تواند مرزبندی صحیحی را برای تصاویر دارای عمق میدان ایجاد کند که در نوع خود عالیست.

در بخش فیلمبرداری این تلفن نیز قابلیت فوکوس خودکار عملکرد خوبی ندارد و نویز‌های زیادی در هنگام تصویربرداری با دامنه داینامیکی محدود مشاهده می‌شوند. به علاوه، سایه‌ای از رنگ نارنجی در هنگام فیلمبرداری در فضای داخلی دیده می‌شود. برای مشاهده بررسی های کامل این دوربین می توانید به لینک سایت DxO مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا