نرم افزار و اینترنت

امکان مشاهده جهان خارج از کره زمین در نسخه موبایل گوگل ارث فراهم شد

هنگامی که از نسخه Pro دسکتاپ و تحت وب سرویس گوگل ارث استفاده می کنید، با Zoom Out کردن نقشه قادر به مشاهده منظره ای از سیاره زمین و ستاره های مختلف خواهید بود. این قابلیت تا پیش از این در نسخه موبایل گوگل ارث موجود نبوده و بعد از زوم اوت کردن، پس زمینه‌ای به رنگ مشکی در اطراف کره زمین نقش ‌می‌بندد.

حال با توجه به پیشرفته شدن گوشی‌‌ها‌ و تبلت‌‌ها‌ در طی سال‌‌ها‌ی اخیر، گوگل قابلیت مشاهده ستاره و کهکشان راه شیری را نیز به اپلیکیشن موبایلی گوگل ارث خود اضافه کرده است. به گفته گوگل، این این تصاویر زیبا از جهان توسط رصدخانه European Southern ثبت شده است. به این ترتیب کاربران گوگل ارث در گوشی‌‌ها‌ و یا تبلت‌‌ها‌ی هوشمند، ‌می‌توانند تا 30 هزار مایل از کره زمین دور شوند و هر آنچه را که در اطراف این سیاره وجود دارد، مشاهده کنند.

گوگل هدف خود از اضافه کردن امکان مشاهده ستاره‌‌ها‌ را، واقعی‌تر کردن تجربه کار با سرویس گوگل ارث عنوان کرد. این شرکت پیش از این نیز، ابرهایی انیمیشنی را برای نشان دادن الگوهایی آب و هوایی در جهان به این برنامه اضافه کرده بود. جاناتان کوهن، از مهندسان نرم‌افزار گوگل در این پروژه عنوان کرد که واقعیت‌گرایی برای تیم گوگل بسیار حائز اهمیت است. ما از مردم ‌می‌خواهیم تا از گوگل ارث برای مشاهده زمین و آشنایی به موقعیت آن در جهان استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا