نرم افزار و اینترنت

سامسونگ پلتفرم ابری بازی را برای تلویزیون های تایزن معرفی کرد

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ امروز آغاز شد و در طی سخنرانی اصلی، سامسونگ از پلتفرم ابری بازی خود برای تلویزیون های تایزن خود رونمایی کرد.

محبوبیت بازی های ابری به طور پیوسته در حال گسترش است، به ویژه از آنجایی که اکنون بازیکنان بزرگی مانند ایکس کلاود ایکس باکس، گوگل Stadia، انویدیا GeForce Now و آمازون Luna در دسته سرگرمی های جدید وجود دارند. سامسونگ اکنون آماده پیوستن به این رقابت است و با تلویزیون های هوشمند مجهز به تایزن خود را آغاز می کند.

متأسفانه، سامسونگ جزئیات پلتفرم بازی ابری خود را فاش نکرده، بنابراین ما نمی دانیم که چگونه کار خواهد کرد و چه نوع بازی هایی در این سرویس در دسترس خواهند بود. با این حال، سامسونگ اپ های دیگری را برای تلویزیون های تایزن فاش کرد:

  • ارتباط تصویری: سامسونگ می‌گوید همکاری با گوگل به کاربران امکان می‌دهد از تماس ویدیویی بهتری با تلویزیون‌ها از طریق ویژگی‌های فوکوس و زوم مجهز به هوش مصنوعی لذت ببرند.
  • سامسونگ Health: تلویزیون‌های هوشمند دارای وب‌کم می‌توانند حرکات کاربر را در طول تمرین تجزیه و تحلیل کنند و بازخورد بلادرنگ ارائه دهند.
  • +HDR10 برای بازی های واقع گرایانه: تلویزیون‌های تایزن همچنین دارای HDR10+ با تنظیمات خودکار برای کالیبراسیون کم تأخیر و HDR خواهند بود.

سامسونگ می‌گوید که «Tizen for Business» را نیز راه‌اندازی خواهد کرد، سرویسی که از تابلوهای الکترونیکی تعاملی در مدارس و کیوسک‌ها و همچنین نمایشگرها در رستوران‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار پشتیبانی می‌کند. کسب و کارها می توانند این نمایشگرها را در زمان واقعی نظارت کنند و به راحتی تنظیمات را با یک لمس ساده روی چندین دستگاه اعمال کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا