صوتی و تصویری

رونمایی AOC از سه مانیتور جدید سری B2 با طراحی بدون حاشیه سه طرفه

شرکت AOC به تازگی از سه مانیتور جدید اقتصادی سری B2 در سایزهای مختلف نظیر 21.5 اینچی، 23.8 اینچی و 27 اینچی رونمای کرده است. هر سه مانیتور دارای طراحی بدون حاشیه 3 طرفه و رزولوشن فول اچ دی (1080p) با پشتیبانی از تکنولوژی VESA هستند.

این مانتیورهای جدید همچنین زاویه دید 178 درجه ای داشته که تجربه رنگ بدون تغییر از هر نظر را تضمین می کند. مدل 21 اینچی 22B2H از پنل VA به همراه رنگ مشکی سنگین بهره گرفته، درحالیکه دو مدل دیگر یعنی 24B2XH و 27B2H نیز از یک پنل IPS با رنگ های واقعی برخوردار هستند. همچنین همه پنل های مانیتور از نرخ رفرش تصویر 70 هرتزی پشتیبانی می کنند و در هر ثانیه 25 درصد بیشتر از فریم بر ثانیه یک مانیتور 60 هرتزی معمولی برای نمایش بهتر فیلم خوب عمل می کند.

هر سه مدل از سری B2 به ورودی های VGA و HDMI و همچنین خروجی هدفون مجهز شده اند. این بدان معناست که حتی رایانه های شخصی با استفاده از VGA با یک صفحه نمایش عالی قابل اتصال و نوسازی هستند. علاوه بر این، منابع مدرن مانند دسکتاپ یا موبایل، پخش کننده های DVD یا Blu-ray ، کنسول های بازی و سایر موارد به راحتی از طریق HDMI وصل می شوند.

این ویژگی ها به همین جا ختم نمی شوند، سری B2 همچنین از فناوری Flicker Free بهره می برد که با استفاده از DC (جریان مستقیم) به جای PWM (مدولاسیون پهنای پالس) هنگام تنظیم سطح روشنایی، سوسو زدن را از بین می برد. این ویژگی باعث می شود تا مانع از چشم درد شود. متاسفانه هنوز از قیمت و زمان عرضه این مانیتورها اطلاعاتی دردست نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا