صوتی و تصویری

مانیتورهای گیمینگ جدید سامسونگ با امکان دسترسی به سرویس های استریم بازی

سامسونگ امروز چهار مانیتور بازی جدید را در گیمزکام معرفی کرده و آنها اولین مدل های Odyssey هستند که دارای Gaming Hub سامسونگ می باشند. این هاب بازی دسترسی سریع و آسان به ایکس باکس کلاود گیمینگ، گوگل استادیا، آمازون لونا و Nvidia GeForce Now را فراهم می کند.

سامسونگ ادیسه G70B و G65B هر دو عمدتاً برای بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند و G70B در هر دو گزینه IPS فلت27 و 32 اینچی با پشتیبانی از 4K در سرعت 144 هرتز و 1 میلی‌ثانیه خاکستری به خاکستری (GtG) در دسترس است. G65B یک مانیتور منحنی (1000R) با زمان پاسخگویی GtG یک میلی‌ثانیه است و در اندازه‌های 27 و 32 اینچی با پشتیبانی از 1440p در 240 هرتز ارائه می شود. سامسونگ اشاره ای نکرده که آیا پنل G65B از چه نوع IPS، VA یا TN است، اما با توجه به سابقه آن با پنل های منحنی در این اندازه ها، احتمالاً VA است.

Gaming Hub سامسونگ مستقیماً در هر چهار مدل برای دسترسی سریع به سرویس های استریم بازی تعبیه شده، اما ابزار Game Bar جدیدی نیز وجود دارد که به گیمرهای رایانه اجازه می دهد تنظیمات بازی را مشاهده کنند و زمان پاسخگویی، نسبت صفحه نمایش و حالت های بازی را به راحتی تغییر دهند. به لطف ادغام پلتفرم هوشمند سامسونگ، حتی می توانید از این نمایشگرها بدون رایانه استفاده کنید.

سامسونگ به دارندگان G70B و G65B اجازه می‌دهد به صورت بی‌سیم به رایانه‌ یا مک متصل شوند، صفحه آیفون یا آیپد را با استفاده از Apple AirPlay 2 منعکس کنند، یا حتی از Samsung DeX استفاده کنند. اگر می‌خواهید از بازی یا کار خارج شوید، برنامه‌های Netflix و Amazon Prime نیز می‌توانند مستقیماً روی مانیتور اجرا شوند. سامسونگ هنوز مشخصات کامل، تاریخ عرضه یا قیمت ادیسه G70B و G65B را منتشر نکرده است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا